26 år nu då!

tjena tjena!
ja, då e man 26år nu då! Närmre 30 än 20! ujujuj! Men men, jag känner mej ganska ung ändå! Ung i sinnet! :)
Tack för alla gratutaltioner och pengar o presenter o grejjer! NI är för underbara som kom ihåg lilla mig´bland alla andra födelsedagar! :) 
Iom Alistairs födelse är vi nu 5 i familjen som fyller år inom loppet av 2 veckor!!! :D JIsses!!!
Ja, jag stavade ju såklart fel Alistair ska det ju vara! ;) Inte lätt alla gånger!
Idag har Kristina o Filippa (våra svenne polare) varit här o hade me sig kebab o pommes till lunch! Mmm! o så fick jag blommor me! Emilia o Filippa leker så bra ihop! O Kristina o jag tjötar på! :) Jättetrevligt har vi haft det hittils idag. O så har jag ju snackat i telefon hela morgonen me! Mamma,pappa,sara,farmor och mormor! Stackars Stephen som tagit ledigt för jag skulle slippa va ensam på morgonen ;) nädå, det e ingen fara! Vi ska ju ut o käka middag ikväll me Fran o Sam! Vet inte vart vi ska än...måste komma på ett bra ställe. Kanske upp i Sky Tower! Får se... Uppdaterar imon!
Farmor o farfar ska vara barnvakt åt Mili iaf.
Tack ännu en gång för all uppvaktning mina nära o kära därhemma!!!
Love u!

Kommentarer
Postat av: malin

Grattis gumman!!

Hoppas du har en fortsatt mysig födelsedag.

Kram Malin, henrik o svea

2009-04-29 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0