ahhh!!! Hon har värkar!!!

Måste bara uppdatera er! Jean har nu fått värkar o de har skjutsat Hannah till Helen o Malcolm! Imon ska jag ta hand om Hannah då Helen jobbar! Det är ju bara så spännande så jag kan döööö!!! Bebis på G!!!! Undra om det e en tjej eller en kille?? Hoppas hoppas hon kan föda vanligt!!! Hon vill ju det så gärna!!!
Jag måste ha känt på mig detta då jag åkte iväg o handlade present till bebisen o ett"It's a girl-kort" o ett "it's a boy" :D Man måste ju vara på den säkra sidan! ;)
Hur ska man kunna sova inatt??? Hihi, asså, var det såhär det var för er när Mili var påväg ut???haha, då förstår jag!!! haha
Avslutar me att visa Mili när hon går runt me sin vagn hemma i vardagsrummet! :D Knäppfia!mili skjuter vagnen i vardagsrummet

Kommentarer
Postat av: Becca

har hon fått bäbis än????!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-26 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0