ännu en födelsedag avklarad

Tja!
Precis hemkommen från Emilias kusin, Hannahs 2årskalas! Det var mycket trevligt som vanligt! Tårta o grillad korv! Men inte för mig, nej jag var duktig o höll mig ifrån dessa smaskigheter idag! Har gett mig fan på att vara smal o snygg i sommar! ;) vi får väl se... hmmm :)
Sam o jag satt o snackade om hur fort tiden gått för för oss kändes som att vi nyss varit på Hannahs 1årskalas! Kan inte fatta att det är ett helt år sen! Då såg jag ut som Hannahs mamma Jean gör nu! Som ett hus! :) Jean ska föda vilken dag som helst nu!  Åh, vad jag hoppas det är en liten lillebror där inne! Allt för många brudar i klanen nu! ;)
Fast mest håller jag tummarna att hon får föda normalt, för hon vill det så gärna då hon var tvungen o göra snitt förra. Hon är ju fölossningsläkare oxå, så hon vill nog lite extramycket... *hoppas*
Så nu är alltså ännu en födelsedag avklarad. Nästa är Frances på onsdag o sen jag nästa. (eller lill*n kanske) april-ända in i Juni är fyllda av födelsedagar! Kul men det gäller o komma ihåg me presenter o grejjer! :) Ni i sverige får presenter när vi kommit hem! Lovar jag!
8 veckor kvar!!!

dags för att hänga tvätt! Jippie!
catch u later!

xoxoxoxmili gillar att åka bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0