Frances 26 bast!

tjena tjena!
Idag fyller min kära syster-in-law-to-be 26 år!!! Japp, det stämmer! Könstigt nog så låg, våra mammor på BB samma tid 1983 på olika sidor av världen! Coolt! (jag fyller ju 26 nästa vecka)  Ibland glömmer jag hur långt hemmifrån jag faktiskt bor! Man säger ju att man kan gräva genom jorden till Kina, men det e ju inte sant! Kina är halvvägs när vi flyger hem! :D Sååå långt bort bor vi!
Så idag ska vi alltså fira Francie, eller  Rat Boy som hennes bror o man så snällt kallar henne! :D Vi ska ha pizzatävling ikväll! Vi blir tilldelade varsin botten o sen ska vi ta me oss vad vi vill ha på pizzan. O sen ser vi vilken som blir godast! jag o Stephens ska göra oss på ett tappert försök till Kebabpizza! Wish us luck! Haha. Har iaf köpt fläskkött som jag ska typ grilla i ungen på nåt sätt o sen får jag väl leta upp nåt recept på kebabsås på internet! Spännande det här! Vinna ska vi ju iaf! :)
Idag vaknade min lilla ängel me snuva hon me! eller idag o idag...hon vaknade ett par gånger under natten o va ledsen. Jobbigt när de små blir snuviga. Så synd om dem då de inte vet varför de mår dåligt.. Nu sover hon förmiddag iaf o så får vi hoppas att hon inte mår så dåligt när hon vaknar.
Det är kallt här nu! På kvällar o nätter iaf. Dagarna är visst runt 18 grader, men kallt blir det här i huset! Ska se om jag kan dra fram tejpen o tejpa lite fönster o isolera på pappa Leffe-vis ;) 
Nu ska jag leta recept så hejhej

Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad söt du är när du skriver kära lilla du! Sitter här på jobbet mitt i natten & är gaaanska så trötter - vill bara hem & sova, men det får jag ju iaf ganska så snart:) Igår hade vi action värre med en timmas biljakt, så en lugn natt passar fint för mig;) Till helgen väntas nån dag hos Josse i Linköping för att på lördag gå på Bissens bröllop i Västerås! Kul ska det bli!



Puss på dig & la familia där nere!!

2009-04-22 @ 04:56:55
Postat av: eMiLiA

I LoVe yOu mOsTeR SaRa!!!! // eMiliA

2009-04-23 @ 00:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0