Äntligen är han hemma!

Hej hej
NU är han ÄNTLIGEN hemma igen min käre make-to-be!!!
Han valde helt klart fel vecka att lämna mig själv me lillan! Jisses! Både hon o jag har varit dåliga, men mest hon! Idag fick jag åka till läkaren me henne. Fick så dåligt samvete när jag valt att inte åka på morgonen utan tänkt att det är nog bara en envis förkylning. Man vill ju inte vara en såndär mamma som åker till doktorn för mista lilla. Men inte heller vänta och så är det nåt allvarligt. Då skulle man ju aldrig förlåta sig själv! Usch, vill inte ens tänka tanken! Så i eftermiddag började hon kräkar hej vilt och sedan fick hon diareé oxå! Då blev det för mycket för mamma Fia, så hon for direkt till farbror doktorn me sin lilla flicka! Det var som tur var inget allvarligt trodde han, utan jag skulle fortsätta "medicinera" me alvedon och hålla koll på henne under natten. Fortsätter hon att spy och inte får i sig tillräcligt me vätska skulle jag ge henne sån annan slags medicin som jag fick. Så så var det me det! Men det gick ju snabbt o smärtfritt iaf! Var där och tillbaka på 30 min!!! Det ni! kl 17.00 en fredag! Skulle aldrig ha hänt i Sverige! Så det e ju nåt som e bra här! Privatsjukvård! Helt klart FÖR!
Nu ligger hon och sussar min lilla prinsessa! Hoppas att natten blir lugnt och att hon vaknar upp frisk som en nötkärna! :-)
5 min så är han hemma nu! Åh, vad han ska få kramas!!! :-)

xoxoxoxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0