åh, vad mysigt det blev!

hade en kanon dag igår! Trots regnet! Det gjorde mig ingenting! Hör ju nästan till...
Dagen började me sill och potäter me mamma och pappa, farmor och farfar och mormor, faster och farbror, och syrran o hennes kille. Jag åt förstås BOG skinka istället för sill! :) BOg forever! ;)
Sen åkte vi ut till fasters sommarstuga i Gissarp och åt jordgubbstårta och drack kaffe! Mycket trevligtf! Regnet öste ner men va fan gör det när man har nära o kära runt omkring sig!? :)
Lyckade smita undan tipspromenaden och pussade min sessa på näsan och lämnade henne i tryggt förvar hos mormor och morfar. SEn fick jag skjutts av syrran och hennes kille till Norra Grav och Kimsan, Limpan och gänget! Jösses vad jag låg efter alkoholmässigt sätt! Så man korkade upp ganska fort! ;) Men tog det ärtt lught och satt och snacakade me älskade vänner hela kvällenb. Runt ett tiden var det dags att dra hemmåt och nana kudde för mamma Fia!
Lillan hade skött sig utmärkt och vakande me ett leende på läpparna kl 08 i morse! Jag var minsann uppe och hade ingen baksmälla whatsoever! Sååå skönt!
Idag blir det mys me familjen och käka lite mera BOg skinka! ;) hahaha
pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0