möhippa a la sweden!

åh, tack så himlans himlans jätte massa mycket för den underbara dag ni skapade igår älskade vänner och familj!!!!
Jag hade så jäkla kul och njöt av att ha er alla runt omkring mig en hel dag!!!! Inte varje dag detta händer precis!
Dagen började när jag hörde era ljuva sångröster sjunga" vad e det för en dag, e det en vanlig dag, nej det e ingen vanlig dag frö det e fias möhippedag, hurra hurra hurra" !!! Åh, vad glad jag blev! och överaskad!!! hade glömt bort att det skulle bli möhippa i all planeringsstress ju, så inte anade jag oråd när helt plötsligt Becca o kim dök upp på willys och inte ville fika eller nåt på hela helgen ;) eller när toss skulle jobba heeeela helgen eller när malin bjöd på folköl dagen innan. hehehe, de små luredrejeriarna! Guuud, så kul vi hade!!!
Champange, melon och muffins på altanen där hemma och sen på me militärbyxor och REA tröja o slöja o så. :) Sen bar det av till Jönköping för att åka Zorb. En stor badboll som man spänner fast sig inuti och åker nerför en backe. Jag och Becca åkte först och det var nog tur det. man hann inte bli så nervös innan då tror jag. de andra var döskraja sen när det var deras tur! Jag åkte tre gånger!!! wieee!!!
Sen bar det av till en badplats utanför Tenhult och vi hade lunch picnick i gräset. Så himlans göttigt! Kyckling pastasallad och polarbröd och bira! Mums!
Efter ett bad (av kim och mig) drog vi vidare till Kimsans place på landet. Där duchades det, skålades i champange, grillades och skrattades det i mängder!!!!ojojoj. vad mysigt det var!
SEn när vi alla var fina och goa åkte vi taxi in till stora satden Nässjö coh gick in i öltältet och dansade till coverbandet som spelade. O så fick jag uppdrag och grejs att pussa främlingar på kinden o grejjer. And I did it! :) hahaha sen blev man full och glad o dansade även en stund på hotellet
Idag vaknade jag me huvudvärk fröstås, men även med ett leende på läpparna att jag minsann har världens goaste syster, vänner och kusiner!!!! Ni e underbara opch jag kommer alltid att uppskatta att ni gjorde en sån fin dag frö mig!!!! I LOVE YOU!!!!

PÖSSSSSSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Låter som en härlig möhippa! Hoppas mina kompisar är lika snälla, om jag nån gång bestämmer mig för att gifta mig... :-D

2009-06-29 @ 18:22:54
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0