jävla cricket!!!

är det bara som som känner som här agg mot en sport!? fy fan, vad jag inte kan förstå hur man kan tycka cricket är spännande!! hur kan en match som håller på i fem dagar vara spännande?? Ni svenska hustruar förstår inte hur lyckliga ni ska vara som slipper dessa lååånga matcher! Tre timmar ishockey eller fotboll kan ju tom vara kul att titta på! men denna cricket! det borde förbjudas! ;-)   Nu har jag som tur ganska bra "plin" på mannen min så han tittar bara ibland eller går in och kollar i sovrummet då och då. och just nu sitter jag vid datorn och då kan han ju få kolla lite ;-)

när ska det sluta regna mamma?

emilia hon kryper runt på nya äventyr och vi försöker spärra av köket, toaletten mm, men hon lyckas alltid hitta en väg igenom på nåt mystiskt sätt! får verkligen fundera över det här me rumplaneringen, för datorn drar hon gärna ner på golvet och det är ju inte det ultimata!

ikväll kommer steves syrra och man över och vi tjejer ska spöa skiten ur killarna i kort! lyckönskningar ombeds! ;-)
idag känns det tom som höst här! regn regn o regn! tycker det är lite mysigt faktiskt!

ha det!! go lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0