måndag igen

jisses vad tiden går som det heter! måndag igen!
jag har sån magvärk och huvuvärk så jag vet inte vad jag ska ta mig till! vill att mamma ska komma hit o ta hand om mig! är det ok att vilja det när man e mamma själv? ;)
Emilia ligger och sussar så det borde jag ju eg göra med, men jag kan inte sova på dagarna längre! helt omöjigt. Tro mig, jag har försökt otaliga gånger då jag faktiskt kan vara rikigt trött vissa dagar. Men då ligger jag bara och tänkjer att : snart vaknar hon, snart vaknar hon..och då kan man ju inte sova alls...dumt det där!

Ihelgen var vi på rysskalas, födelsedagskalas hos ryssen och guldmedaljörer Igor Poliansky! Stephen drack nog ett par shottar vodka för mycket den kvällen för jag fick ta hand om honom hela lördagen, så då fick jag öva lite på att vara 2 barnsmamma! haha

Och igår var vi på dubbelt 30årskalas hos Stephens bror Christopher och hans fru Jean. Jean är jättegravid och är så trött så. Jag tycker så synd om henne, då jag kommer ihåg hur det var förra året för mig. Usch, och då hade jag ju ingen 2åring att ta hand om heller ! så jag har erbjudit mig att ta hand om Hannah nu i veckan så Jean får vila lite! Hon har nämligen på tok för mycket sammandragningar och det e ju inte bra.

kusinerna i Andreas knä på helgens kalas

Nä, nu ska jag ta hand om mig själv lite och ta en kopp kaffe för huvudet!
Ha det gott där hemma i våren!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Jag känner igen det där med att man tänker: "Nu vaknar de snart".

Sonen kan ha lagt sig vid 18.30 och sovit felfritt fram till 22.30. När jag har lagt mig så hör jag varenda andetag, vridning, förflyttning på honom och jag KAN inte slappna av. Jättesvårt att somna! Dessutom händer det att han vaknar efter ett par minuter. Självuppfyllande profetia? :-P

2009-03-24 @ 08:14:11
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: fia

precis!!! sååå dumt! :)

2009-03-26 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0