underbara lilla du!

Idag har vi busat jag och dottern min! Ojojoj, va underbart det är att höra henne skratta!!! Jag kan nog inte bli lyckligare än såhär! Hon gör mig hel! Åh, vad jag myser av att se henne växa och lära sig nya saker var dag! Idag kröp hon i korridoren och jag låtsades jaga henne och hon skrattade så hon ramlade omkull! Och jag med! :-D Helt underbar måndag har vi haft här hemma på Great North Road! ;-)
Vädret är fint, med en och anna skur och lite höstkänsla. Myspys! Sen hjälper det ju att veta att vi ska hem till sommaren i Sverige i Juni! Så nån lång vinter blir det ju inte på ett bra tag, för när vi kommer tillbaka hit är det början på vår här igen! :D Hur lyxigt som helst!
härligare skratt får man leta efter!
Jag är LYYYYCKLIG!!!
Önskar alla denna känsla!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Fia:)

Vilken fin blogg du har...hittade den nu & ska bli en trogen läsare!

Fint att höra att du är så lycklig i din mammaroll!

Kram Jonna

2009-03-16 @ 17:18:29
URL: http://jonnagrahns.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej tjejen!! Kul att läsa om er igen. Man missar ju så mkt av vardagen i ert liv annars (själv är ju data dyslektiker o klara bara av msn på sin höjd ;))

Hoppas ni mår bra, längtar efter er.

Pussa Milia från oss alla

Kram Malin

2009-03-19 @ 08:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0