börjat sticka!

milis nya halsduk

Kolla in den fina halsduken jag har stickat till fina Mili! :D Kanske inte så fin, men varm o go! Ska nog göra en mössa me. Kul o sticka ju. Fast Steve tycker jag ser gammal ut när jag sitter där o knopar! ;-) hahaha
Men lillan hade ju ingen halsduk här, så då tänkte jag att hon skulle få en! :D För nu är det kallt här minsann! Eller ja. 16 grader var det här idag på dagen, men på kvällar o nätter e det kyligt! O så e ju husen skit här me vinddrag så det susar! Men om 3 veckor flyttar vi härifrån! Sen åker vi hem veckan efter!!! Härligt!!!
Tur att vi inte ägde huset vi bor i. Idag har alla husägare på östra Great North Road fått brev om att deras hus ska bli uppköpta av kommunen och bli till motorväg! (Vi fick oxå) Suuurt för dem!!! Tur att vi ska flytta, men synd om vår hyresvärd!
Idag har vi varit hos Kristina o Filippa o fikat. De är sååå söta ihop när de leker våra små tjejer! Pratar bebisspråk o busar! :-D
Här är ett kort från i eftermiddags!

En ÖL Tack! ;)
En ÖL Tack! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

va duktig du är fia, vi kan ha syjunta när du kommer hem (även om det är fel årstid här för mössor o sånt). längtar verkligen efter er, men tiden går ju jättefort.

kram på er alla

2009-05-14 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0