datorn pajja...

tjena tjena!
Nu har jag upplevt tiden innan internet i ca en vecka och OJ vad mycket man far gjort!!! datorn pajjade forra veckan sa nu har jag stadat, packat o skurat fonster! Men Steve tog me datorn till datagubben pa jobbet sa nu e den fixat! Gar som smort forutom att mina svenska bokstaver e borta! BU! o sa hittar jag inte tecknen sa man kan gora smilies eller nat! hahaha  Men snabb e den allt min gamle dator!
Visst har det varit bra att fa sa mycket gjort har hemma men nog foredrar jag att ha Internet och kunna ha kontakt me alla! Man kanner ju sig helt avstangd fran varlden ju! :) hittade smileys knapparna precis!  :D
I helgen firade vi att Alistair var en manad gammal och Steves mamma fyllde forra veckan och sa passade vi pa att fira Emilia med. Vi e ju i SWE den 17 juni! :D wiee!!!
2 veckor kvar tills vi lyfter! Kan inte fatta riktigt! Jippie!!!!
Naha, nu ska jag provsmaka vinet vi ska servera pa brollopet! Viktiga grejjer ;)
pussssssssss pa er!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Ja, det är otroligt hur välstädat hus man BORDE HAFT innan datorns tid. Inte för att jag tror att det var mycket renare men... :-D

2009-05-28 @ 17:55:39
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0