trött!!!


Såhär såg Emilia ut när jag pratade me dig syrran! Försökte ju förklara. Hon hade tagit på sig gummistövlar o mössa själv! :)  


Hejhej!
Är såååå trött!!! vill bara sova heeeela tiden! Men illamåendet är iaf borta nu! Eller ja, det kommer ibland om jag ätit för onyttigt eller för mycket ;) Men jag kan nu dricka kaffe igen, vilket säger en del! :)
Emilia är busigast av de busigaste! Hon gav mig en blåtira i torsdags! Hon slog en flaska i ansiktet på mig är jag blundade i två sek. Hon tycker inte det är kul när mamma är så trött! ;) Det får man väl förstå! Hoppas tröttheten lägger sig lite så jag orkar underhålla min stackars uttråkade dotter. Jag vet ju att jag gör mitt bästa. Men visst gnager mammasamvetet lite... Men får tänka att Emilia kommer ha mycket glädje av sitt syskon i framtiden, precis så som jag haft med mina syskon! Utan dem skulle jag inte vara den jag är idag! Saknar dem massa massa!

nähä, nu ska jag få o lägga mig, klockan e mycket :) (kl 20.00) Hihi!
Godnatt godnatt!

Extra kramar till min kära pappa en dag försent! LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej vännen!

Skönt att du mår bättre och hoppas tröttheten släpper snart.

Så fin hon är milia på bilden, svea är oxå inne i ta på sig själv fas o det blir hur tokigt som helst ibland ;)

Saknar er en massa. Puss och kram Malin

2009-11-09 @ 12:43:30
Postat av: fia

Saknar dig oxå Malin!!! massa!!! Längtar till augusti! Kräftskiva? ;)

Pösssss!!!

2009-11-10 @ 00:37:36
Postat av: Malin

Hej vännen!

Har jag missat nåt?? Kommer ni hem i Augusti??

Kräftskiva absolut isåfall.

Va glad jag blir.

Pöss på er alla

2009-11-10 @ 13:25:42
Postat av: fia

Vi hoppas på det! Vi ska vänta me o beställa biljetter tills efter jul o sen får vi se hur allt går me den lille...Men hoppas på det! Myyyys!!

Pöss!

2009-11-10 @ 20:36:40
Postat av: Malin

Åh jag hoppas med...

Föresten hur gick UL??

2009-11-10 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0