One Tree Hill

Idag var jag och Mili ute på en promenad i Cornwall park/One Tree Hill. Tog lite bilder...
Vi hade jättemysigt och sen åkte vi lite rutchkana i lekparken innan vi åkte hem och tog en tupplur.



Emilia nedanför One Tree Hill. Bakom henne är en vulkanisk krater full me betande får! :)


Vårfin promenad i One tree hill park


Så här kul är det att sitta på en bänk i parken :)


Sitter och funderar över livets bravader ;)


Till vänster är sjukhuset jag gick till MVC och till höger är Skytower och Auckland city

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Smått miljöskadad som jag är av tv-serier; det här har inget med "One tree hill" serien att göra?

2009-09-08 @ 21:36:00
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: fia

nä, det tror jag inte. men Bono sjunger om den i en av sina sånger...

Det brukade stå ett stort träd på toppen av vulkanen, men en Maori fanatiker högg ner det i protest, så nu är där inget träd längre :)

2009-09-09 @ 03:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0