ryggont...

hejhej
här har man ryggont så det räcker o blir över. Både Ischas och svanskotan o högre upp me... Bu! Går det inte över snart får jag väl ringa min läkare och se vad hon tror... Jobbigt när man ska lyfta mili o sådär. Tur att hon kan gå själv nu, så blir det ju inte så att man behöver bära på henne. Hon vill inte det heller. Bara gå hela tiden. Sitta i vagnen e tråkigt nu så mina promenader består utav en massa snacks så hon sitter stilla o inte surar. :)

I helgen gjorde vi inte mycket, för Steve jobbade både lördag och söndag. Jo, just det på lördags morgonen blev vi utbjudna på brunch av Steves bror och hans fru. Vi åt full english brekfast på ett gammalt bibliotek som var ombyggt till barnvänligt café nu. Jättemysigt och Emilia och Hannah lekte me de andra barnen i lekhörnan. Eller ja, Emilia tog de andras leksaker och sa "no,no, no!" hela tiden. Favorit ordet nu... o no!!! Har fått det av Hannah som oxå har det som favoritord o är i tvårstrotsen... Vart ska det här sluta!?? :D

o just det ja. Pappa Emilia säger Simpsons nu!  eller " sissons"! hahaha, det låter hur kul som helst. Hon står o skriker "sissons, sissons!!! " när det e på! Superglad! :) lika knäpp som morfar sin!

ska ta ännu en panodil o gå o se om dotterna min e vaken.

avslutar med en bild på en superglad springande mili! :)
 
springer runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0