steve 29 år!!



Såhär fin blev födelsedagstårtan jag gjorde till min köra man igår! Blåbär o vaniljsås gömde sig i :)
För er som inte fattar pingvinen så e det hans simskolans maskot :)
Blev ganska nöjd faktiskt! O god e den oxå. Mili o jag ska käka en bit idag efter lunch :)

Hade alltså Stephens familj över på middag igårkväll på hans födelsedag. Slängde ihop en grekisk köttgryta (stifado) på morgonen som fick småkoka under dagen o sen fixade jag tårtan när Emilia sov middag.

Emilia e fortf väldigt snuvig o hostig men ingen feber sen igår morse! Så förhoppningsvis på bättringsvägen nu!

nähä, nu vill mili läsa böcker! Hejhej!

Kommentarer
Postat av: malin

Ett stort grattis till mannen från oss alla i efterskott!!

Och en kryapåsig kram till lilla milli!

Malin, Henrik och svea

2010-04-16 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0