jag springa?

Hejhej
Nu har jag minsann varit dukttig! Vart ute o sprungit många kvällar! Att röra på sig gör verkligen under! Man känner sig piggare o gladare. Får mer energi o tålamod med barn o man ;) O så e det ju toppen att midjan minskat lite granna oxå. Men har ganska långt kvar, men det får gå i den takt det tar. Har ju trots allt fött två ungar de senaste 2åren. ;)
Annars mår vi finfint här på andra sidan. Friska just nu o hoppas att vi kommer undan infuesor o sånt skit! Nu är det nästan vår här. Fåglarna kvittar redan kl 04 på morgonen vilket jag inte riktigt gillar. Väck inte mina ongar för tusan! Lisen sover ganska bra. Vaknar 1-2ggr per natt men det är inget som bekymmrar mig. Emilia är underbar med sitt prat. Kommer hela tiden nya ord o meningar. Helt fantastiskt! Man kan inte fatta att hon är vår lilla bebis som vuxit upp o kan prata! :)
Min svägerska mår bra o allt går bra med ammning osv. Hayley är en sömnig tjej o så söt! Här kommer en bild av min nya niece!




Kommentarer
Postat av: Becca

Sååå söt! Hälsa dem så mycket <3

2010-08-23 @ 19:20:16
Postat av: jonna

Vilken sötis!

Visst e de härligt att ut & röra på sig,man mår ju så himla mkt bättre av de.Gäller bara att ligga i och inte bli latmask efter ett par ggr,händer ju ibland hehe:)

Tack så mkt för fina kortet på Lisen,blev så glad!

Många kramar från Jonna & Melvin

2010-08-26 @ 11:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0