ut o svira!

See full size image

tjena tjena!
Ikväll ska man ut o svira för första gången sen man blivit 2-barnsmor! En gammal polare som ringde o frågade om jag ville hänga på ett gäng tjejer ut o smutta drinkar o knapra tapas! :) Har sett fram emot det hela veckan, men så har jag gått o blivit förkyld! Tusan oxå! Men jag ska ignorera detta o hänga med ut iaf! Inte varje dag man går ut o svirar numera ;)
ska definitivt ta det lugnt med spriten av många anledningar. Dels har jag inte lyckats pumpa så mycket mjölk till Lisen o dels vill jag verkligen inte bli bakfull imon! Hatar o va bakis o speciellt sen man skaffat barn. Passar inte alls ihop med föräldrabilden, iaf inte med småbarn. Man får dåligt samvete på nåt sätt... Även fast Steve e fullt kapabel till o ta hand om barnen..
Men ett par glas vin ska jag nog klara av ;) Mmm!
nähäj, nu måste jag slänga i mig ett par echinagard eller vad de kallas!
Hejpå er! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas du hade riktigt kul!

2010-07-31 @ 15:41:10
Postat av: Fia

Tack Lollo! jess, hade skitkul! träffade en ny tjejkompis o skrattade ihjäl oss hela kvällen! Precis min sorts humor! Like it! :)

2010-08-01 @ 04:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0