söndag igen...

veckorna rullar på som bara den ibland! en vecka närmre oerhörd smärta o otrolig lycka! ca 9 veckor kvar. Högst 11! ;) ja, jag måste gå med inställningen att man kommer gå över 2 veckor igen annars blir man lätt irriterad när det aldrig kommer igång tror jag. Min barnmorska sa att det tyvärr e vanligt att man går över andra graviditeten oxå om man gjort det innan. Jag hoppas bara på att komma igång av mig själv denna gång o slippa igångsättning... Håll tummarna för mig! Fast viktigats e förstås att snuttan e frisk o glad! :)
Så vad ska hinnas med innan jag blir 2barnsmamma då? jo, ska hinna med storstädning av var skrubb o vrå, speciellt lillans rum.
Ska oxå hinna med att gå igenom alla bebiskläder, tvätta dem o köpa en byrå o lägga dem i. ;)
Sen måste jag hinna med att gå till frissan o optikern.
O så viktigast av allt så ska jag gosa o mysa massa me Mili. Undra om hon fattar nåt, hon pussar på min mage varje morgon o säger "Af ju bäbis! " (love u bebis). Så sött!!!
nähä, om man skulle ta tag i den där storstädningen då ;) eller kanske slötitta på film me min käre man som just kom hem.. hehe
hejhej


Kommentarer
Postat av: Lillie

Å så mysigt att hon pussar magen :-)

Måste ju fråga om ni tänkt på flicknamn till lillan?

Jo, av egen erfarenhet vet jag att man oftast går över tiden. Louise va 14 dagar sen men Maria var bara 8½ timmar försenad och Sarah var 7 dagar sen... men ut kommer dem ju tillslut ;-)

2010-03-22 @ 17:44:37
Postat av: Fia

jo, tror vi har ett namn på G men håller tyst om det så länge. Får bli en liten överaskning ;)

Asså, det e e så det e? Tusan oxå! Aja, kommer nog prova alla dessa remedier för att få igång fl ändå. INget funkade ju sist men försöka kostar ju inget ;)

2010-03-23 @ 20:47:07
Postat av: Lillie

haha... nä det e sant, har vart likadan.

Egentligen borde man ju inte få en BF-dag utom en ca tidpunkt för det känns som man stirrar sig blint på den dagen ;-)

Blir spännande o se va det blir för namn när hon kommer ut :-)

2010-03-25 @ 18:28:33
Postat av: Louize

Gud vad söt hon är Mili!!!



Ja det kanske är vanligt att man går över - men en tröst Fia...jag gjorde det inte ;-)

Wilmer var 5 dagar sen och Cornelis 6 dagar tidig!

Snart bebis - gud så spännande!

Puss o kram

2010-03-28 @ 10:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0