Lisen Maria Peterson!

Hej alla!
NU e jag allt världens lyckligaste!
Lisen Maria Peterson föddes torsdagen 13 maj! Allt gick kanon o jag försöker nu bara glömma smärtan så var allt underbart! ;-)

I love my little sister

Hon vägde 3735gram o var 52cm lång då hon föddes. Hon föddes utan krångel, men hade lite problem med andningen i början. Men när hon fått smak på mammas tuttar blev hon snabbt bra igen! :-)
KOm hem från BB igår o myser ihop med min kära familj! Emilia e faktiskt superlycklig o vill gosa med bebis hela tiden, så det gör en himla lycklig.
Nähä, nu ska jag gå o vila. E liiiite trött kan man säga ;-)
Skriver mer en annan gång!
Kram
Fia

Sleeping Beauty!!!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Ursöt!!!! :-)

2010-05-16 @ 09:42:40
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Lollo

Så himla fin!!

grattis igen Fia!

2010-05-16 @ 21:21:26
Postat av: jonna

Vilken liten sötis,bra jobbat Fia!Nu har du två underbara flickor:)Kram på dig och resten av familjen

2010-05-17 @ 09:40:35
Postat av: Susanne

Ännu en jättesöt liten tjej.Grattis från hela familjen Rydén

2010-05-17 @ 22:54:01
Postat av: Jenny

GRATTIS FIA!! Vad skönt att allt gick bra. Och Mili ser ut att gilla läget ;-P Massa kramar till hela familjen!!

2010-05-18 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0