Huset e vårt!

Jepp, husköpet var lyckat denna gång!!! ;) O om två veckor flyttar vi! Väldigt lyckliga!

Påsken var fantastisk uppe i Woolleys! Sol o även bad blev det. Ja, hmm inte för mig, men Emilia o Stephen badade. :) Massa gott o äta o många skratt. Tyvärr blev Steves mor inlagd på sjukan på långfredagen så de följde inte med upp, men syskonen var med. Barnen hade nog roligast o det är ju oxå huvudsaken! Fasen var de skrattade o levde rövare! Så himla lycklig blir man när man ser ungarna leka o ha så kul! Kusiner är guld värda! Saknar kusin Algot bara. Men de får leka ikapp när vi flyttat hem till Swe.

Födelsedagen min tillbringades i parken med Kristina, Filippa o Felix. Mycket trevligt o solen gassade såklart på. Kommer inte ihåg att många av mina födelsedagar varit regniga... Sen på kvällen käkade vi Thaimat hos Steves bror i deras palats. O så hade barnen princessparty o vi kollade på Prince Williams bröllop. Männen somnade först (bröllopet var 22 nztid) o sen nickade jag nog oxå till en stund. Inte det mest fartfyllda bröllopet precis. :)
Tack för fina hälsningar o presenter! Ni e finast!
Steve gav mig två superfina canvastavlor av våra söta flickor. Finare än så kan man inte ha på väggen! :)

Idag har vi städat, börjat packa lite o Steve tog Emilia till simhallen o badade en stund medan Lisen sov middag. Sen ikväll har vi haft besök av vänner. Trevlig helg vi har, o ändå har söndagen kvar :)

Godkväll o valborg o helg o allt mina herrar o damer! xoxoxox

Lisen leker på altanen i Woolleys Bay!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad roligt, ett jätte GRATTIS till hela familjen. Vad snabbt det går när man köper hus på NZ. lycka till med allt och ta hand om er alla. puss Malin

2011-05-01 @ 12:15:04
Postat av: Kim

Wihi!!!! Va kul att huset är ert!!! GRATTIS!!

2011-05-02 @ 07:50:53
Postat av: Lollo

Åh vad roligt! Stort grattis!!

2011-05-05 @ 08:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0