Fixade en kebabpizza



Den blev SUPER god faktiskt! Ska definitivt göras igen! Jättenöjd!

Idag var jag o simmade med båda ungarna! WOW supermum! Nädå, Emilia hade simlektion för första gången utan mig i vattnet. Och så tog jag Lisen på hennes simlektion i andra delen av bassängen. Funkade bra faktiskt. Jag tog med mig vagnen in så jag kunde spänna fast Lisen då jag bytte på Emilia annars hade hon sprungit o trillat i vattnet kan jag lova. Busunge e mellannamnet på henne! Emilia var så duktig o gjorde allt hon blev tillsagd utan att protestera! O Lisen hade askul o vinkade o skrattade mest hela tiden. Superstolt morsa var jag när vi gick därifrån! Kanoners!

Imorgon är en STOR dag i mammas liv! Lilla söta Emilia ska börja på kindy eller lekis kanske det heter hemma. 12.15-2.45 tis, ons o torsdag. Såååå spännade för henne. Hon kommer älska det! Det e jag som e lite löjlig...kommer sakna henne... o Lisen kommer nog oxå sakna storsyster. Men men det e en dag som måste kommas o jag tror vi alla kommer må bra av det oxå. Jag kommer kunna pusta ut när Lisen sover middag. kanske få lite gjort här hemma.... får se.

Men innan kindy ska vi till läkarn o ge Lisen hennes 15månaders vaccin. Mot mässling bla. O det e bra det då det härjar runt i Auckland just nu. Jättemånga barn e sjuka. Så snabbt i med vaccin så vi slipper det!

Sovadags.
Natt!


Min solståle börjar bli stor



Min busunge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0