kindy e toppen!



Nu har emilia gått två dagar på kindy(lekis) och hon verkligen älskar det! Precis som väntat! :) jag tyckte det var lite jobbigt att lämna henne där med massa främlingar, men det gick över till nästa dag. O igår fick jag till och med bilen tvättad innuti medan hon var där och Lisen sov! Kanon tänkte jag. Tvättade till och med tyget på deras bilbarnstolar (jo jag vet, men det var en solig dag o jag fick lite vårstädningskänsla ;)) 
Sen drog vi och hämtade Emilia och vips var bilstolarna smutsiga igen. :) Ge aldrig era barn avocado macka i bilen när ni precis tvättat... nä, ingen bra ide! My bad!
Men idag vaknade vi upp till ännu en strålande dag med vårkänslor, så nu ska vi ta oss en långpromenad. O kanske köpa oss en glass i Glen Eden town :)
 

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Tack fina Fia! :) Å va kul att ha hittat till din blogg! Nu har jag massor att läsa ikapp! KRAM

2011-08-20 @ 23:03:27
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0