härlig helg!

hej hej
vi hade en jättehärlig långhelg! Sommaren kom o besökte oss en stund. 20grader o strålande sol! Härligt när den överaskar mitt i vintern. :)
Sen fick Emilia bestämma vad vi skulle göra i helgen. Hon ville gå på bio o till badhuset o träffa Hannah o till lekparken. Så det blev det :) Sen var vi hos ett par nyfunna vänner igårkväll oxå. Var så himla trevligt att vi stannade längre än trott o eftermiddags drinkar blev till fiin ostbricka o senare pizzahut hemleverans. Lisen somna i min famn o Emilia kollade på Toystory med deras söner. Kanonkväll! O bra är oxå att de bor ca 5min härifrån! O tjejen e hur rolig som helst! Samma humor som en själv! Det gillar vi!
ja ust det 40års festen var lyckad oxå. Blev inte så sent ´men trevligt o träffas Steves chef o hans fru bla. O sen var baren vi var på spektakulär! Snacka om cool inredning. Bokhyllor som flyttade sig när man tryckte på en knapp o vips var det en toalett där inne. O där inne fanns Ghd platttång för allas friss! :) Class!

Nä nu e det dags för sängen. Trött efter helgens bravader o i helgen ska jag på möhippa o hotellnatt! Nice!
Hejpåer!

Kommentarer
Postat av: malin

Låter som en toppenhelg, hoppas möhippan var lyckad. Kram Malin

2011-06-09 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0