Kvartsfinalen avklarad!

Yeay!!! Vi vann kvartsfinalen till slut! Vi hade skitkul jag o Steve! Fatta hur han såg ut! Inte lite uppmärksamhet han fick!



Jag o Mili blev lite sötare hoppas jag :)




Idag är vi supertrötta kan jag medge! Tur att det e lov o regn. Då får man stanna hemma o glo på film me ungarna! ja, alla utan Steve stackarn, han var tvungen o åka 3timmar norrout till Whangarei för att lösa akut problem med simskolan. En av hans simlärare hade hängt sig. Usch, så hemskt! Stackars mannen min som måste deala med sånt idag!

Så nästa helg är det Nya Zealand-Australien i semifinal! Vilken fight det kommer bli!!! Som om Sverige och Norge skulle mötas i semifinalen i fotbolls VM!  :)

Nähä, nu sängen! 
Xoxoxo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0