förkyld...IGEN!

jaha, ännu en förkylning!! o nu är Emilia me smittad! Dumma mamma som inte kan hålla sig ifrån att pussa på henne! ja, vad ska man göra? nä, jag e alldeles för gosgalen me min älskade dotter! Hon e ju för söt! :)
Hoppas vi blir bättre snart båda två! Steve e iaf frisk och har nu gått ner 9kilo!!! Duktig man!
Själv står jag stilla, men känns som om jag gått ner i kläder o så...lustigt! kanske bygger muskler ;)
Aja, jag extrembantar inte eller nåt. Rör på mig har jag heller inte gjort på länge pga förkylning osv. Fast jag äter mycket nyttigare iaf. Bytt ut chips mot nötter bla. O dricker massa vatten o grönt te! Gött! Känns som jag hittat ett sätt som passar mig! :)

Igår var det himlans trevligt på svägerskans födelsedagsmiddag. Vårt bidrag me Kebabpizza vann!!! Mmm! O den blev inte ens hälften så god som de hemma i Nässjö! ;) Fast sen kom Frances polare in me ytterligare ett bidrag. En tårtpizza!!! ahhh, o så förlorade vi titeln! Det var askul iaf. Jag tyckte Jeans kinesiska pizza me anka på var vinnaren! Men men. smaken e som baken!

I morgon ska vi på lyxhotell!!! Ska bli sååå härligt! Stephen fick detta i födelsedagspresent av sina föräldrar! O att det gynnade mig oxå var ju bra för mig ;) Emilia ska sova hos farmor o farfar o vi ska ut o käka o sen bo på ett hotell mitt i stan. Sovmorgon o hotell frulle tackar man ju aldrig nej till! :) xoxox


Kommentarer
Postat av: malin

stackars liten milia som är sjuk och stackars lilla mamman, vi tänker på er och hoppas ni blir friska snart.

va duktig ni är i kampen mot kg, vi försöker här med, nu måste det hända nåt, är hårdare än nånsin (mina mått mätt;)

Kram till er alla, saknar er

2009-04-23 @ 08:16:50
Postat av: malin

ps guuuuuud va skönt me lyxhotell jag är så avis, men jag missunar er inte ;)

2009-04-23 @ 08:18:13
Postat av: becca

men jag vill äta upp henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 08:38:11
Postat av: Lillie

Va stor hon har blivit, inte klokt va tiden går fort...

Så himla fin :-)

2009-04-23 @ 12:50:27
URL: http://lillielarssons.blogg.se/
Postat av: fia

tack malin!! ja, nu jävlar ska de bort kilona!!! U go girlfriend!!! pösss!!!!



Bex: Hon e nog inte så god o äta. Snorig o allt ;)



Lillie: Ja, hon e fin e hon min dötter! Mamma e allt stolt! :)

2009-04-24 @ 03:38:25
Postat av: Carisma95

Som den gamla (sanna) klyschan säger: Muskler väger mer än fett. Bättre att du MÄTER dig, istället för väger! :-)

2009-04-27 @ 15:02:42
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0