möhippa ala NZ

Heejehej
I fredags hade min kära tärna och framtida svägerska Frances ordnat möhippa åt mig!!! Mest för att de nz familjemedlemmar som inte kan komma på bröllopet i Swe skulle få fira lite me mig! :)
Vi i träffades hemme hos min blivande svärmor och drack champange och annat gått tilltugg. Sen hade de filmat Stephen och frågat honom en massa frågor och så skulle jag gissa vad han svarat på dem osv. Mycket goda skratt blev det! :)  Sen var det paket öppning och jag fick massvis me fina grejjer. Bla fina underkläder och pyjamasar, handkräm, en fin tallrik, snopp-sugrör bla... HIhi! :) Sen hade de sytt en fin gul och blå paljettkjol och slöja me krona! Mycket vackert! INTE! Behövde inte ha på mej den på restaurangen vi gick till senare. En italiensk mysig restaurang och de hävde in pizzor och pastor i mängder! Gillar vi!
Sen blev det efterfest hos svärisarna igen, men mera vin och tjejsnack! Mycket trevlig kväll, men inte så trevlig baksmälla dagen efter! Usch och fy!!! Inte van vid det där längre! ;)
Men jag saknade er där hemma massvis! Hoppas vi kan ha en trevlig kväll ihop vi tjejer i sommar!!! Längtar så hiiiiimla mycket!

Idag har vi varit på Jeans (svägerskan) babyshower! Det var en överaskning och överaskad blev hon allt! Hon fick nappar av mig och Mili, för det hade hon inga sen första barnet. Men efter att ha sett hur effektiva de var me Mili så skulle de absolut ha det till andra barnet :D haha Läkare!! 

Ikväll har vi ätit färsk fisk till middag. Man känner alltid sig lite nyttigare när man ätit fisk till middag tycker jag! Så nu är det dags för en kopp grönt te för att avrunda kvällen och sen sovdags. Idag började vi me vintertid här så man är ju lite tröt nu när kvällen kom.

Ha det gott hemma i våren! 

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Lät som en trevlig möhippa! Jag hade gjort vad som helst för att få se paljettkjolen. Lägg ut en bild här, vet jag..? ;-)

2009-04-06 @ 07:51:40
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hej:)

Ja de e klart vi kommer!!!

De kan vi ju inte missa:)

Tror dock att Melvin-bus får vara hos mormor eller farmor.

Kul möhippa du hade & du har massa roligt & se fram emot gumman;)

2009-04-06 @ 22:24:05
URL: http://jonnagrahns.blogg.se/
Postat av: malin

hej vännen!!

Vilken rolig möhippa du hade, önskar jag hade varit med. Kram till er alla

2009-04-07 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0