"It's a book!"

hejhej!
varit lite mycket nu det sista. min svägerska fick åka in till sjukhus 2 ggr akut så jag har suttit barnvakt åt Hannah, 2,5år. så det har varit full rulle här på Hayr Rd kan jag säga. Hon o Emilia älskar varann och leker jättebra ihop, så det har mest bara varit kulö o ha hand om Hannah. Men visst blir man trött!
Jean mår förövrigt lite bättre men de vet ännu inte vad som förutsakar smärtan i magen. Kan vara gallblåsan, men de vet ej än. Hon mådde pyton och kunde inte ta hand om sig själv inte heller sina barn. Stackarn! 

Emilia blir ju bara roligare o roliga för var dag! Hon pratar på för fullt nu. Det mesta är bara blablabla, men ibland snappar hon upp ord som hon sedan upprepar flitigt. Bland annat, ost, boll, mormor, duck, russin, hannah, nella. En mening oxå. "It's a book" och det säger hon jämt o går o hämtar alla böcker hon kan hitta. Men favoriten är helt klart "STORA PEKORD BOKEN" som fick av fin faster Inger! OJ, vad hon älskar den boken. Hon pekar och skriker av förtjusning. Och säger "bovbovbov" när hon pekar på hunden och "mao" på katten och "bobba" (bada) på badkaret och slänger sig praktiskt taget över bananbilden. hahah, ja det e så jädra roligt! 
Och sen har hon hakat upp sig på ordet BAJS oxå. o så pekar hon på blöjan. Men det betyder nödvändigtvis inte att hon har bajsat. Sååå smart e hon inte ;-) haha
 


Steve e iväg hela veckan... SURT!
Men men, får väl fördriva min egen tid med att skriva tackkort till min kära släkt och älskade vänner! Steve får ta sina egna. :-)
utanför zoo
vi tog med MIli och Hannah på Zoo i helgen. De här små krabaterna hittade vi utanför zoo...hehe
det var iaf slöseri med pengarna (kostade la 100spänn per vuxen och gratis för barnen) för Emilia tyckte fiskarna och småfåglarna var mest spännande. Elefanterna tittade hon inte ens åt! hahaha

Godnatt på er alla! eller tvärtom för er! xoxoxox Fia


Kommentarer
Postat av: Becca

Saknar såå :) Ska bli rik snart, snart så! Sen kommer jag över!!!

2009-08-25 @ 12:41:07
Postat av: fia

fia håller tummarna att Bex ska bli rik! ;)

2009-08-26 @ 02:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0