Pearl Jam och markerad....

Stig-Helmer & Vanheden på äventyr! ;)

Hahaha! Jepp, såhär såg vi ut i lördags när vi skulle på maskerad i Svenska föreningen. Det firades 20års jubileum o vi smaskade smörgåstårta så det stod härliga till! :) Steve hade aldrig smakt det förut o jublade högt o sa utbrast; "this is such a great idea, why haven't anyone thought of this over here?" hahaha!

Men helgen började inte där utan i fredags kväll var vi på konsert tillsammans med 40 000 andra besökare. Det var jag, Steve, Chris, Francie och Sam. Jean satt barnvakt stackarn.
Liam Finn var först ut, sen Ben Harper och sist men inte minst Pearl Jam! Kanonbra konsert o vädret var strålande! Det jobbigaste var för mig o stå sålänge. Stod längst fram i 5 timmar! Snacka om att fötterna ömmade!
Sen blev det Mc Donalds för hela slanten på vägen hem.

Blev inte mycket sömn denna helg, då vi inte var i säng förrän 00.30 båda nätterna o sen ville Mili upp kl 05 av nån konstig anledning! :)
Söndagen var vi på 2årsskalas hos Michael. En av de svensk barnen. Vilken tillställning de hade ordnat med! Hoppborg, studsmatta, grillning och massa massa snacks. Jättetrevligt var det, men jag hade sån huvudvärk hela dagen. eller ja, det började i fredags morse o sen har det legat i bakgrunden o gnagt hela helgen.

tårta e yum!

På söndags kvällen blev både jag o Emilia rejält förkylda så vi har inte lämnat huset sen dess. Mått skit, e inte van o va förkyld längre. Var säkert 1,5år sen sist. Alltså riktigt förkyld alltså. O så låg huvudvärken där o malde oxå. O igåreftermiddag slog den till rejält. Fick världens migrän anfall o mådde pyton i flere timmar! Visste inte vart jag skulle ta vägen. Man kan ju inte göra något åt det än att äta panodil som inte hjälper...Hade glömt hur jävligt migrän var. Det e nog 2år sen sist!

Imorse vaknade jag utan huvudvärk o näsan svider inte lika jävligt som igår, så jag e glad åt det. Så länge det varar iaf. Ville inte ropa hej än. Huvudvärken har ju nästan förvunnit några gånger i helgen, men sen kommit tillbaka. Änsålänge bra iaf! :)

Skulle åkt till Woolleys, Steves beachhouse imon, men vi avaktar o se hur vi mår imon. Hoppas hoppas bättre o kan åka. Längtat dit som tusan!

Julstämmning har vi tyvärr ingen här. Sitter o lyssnar på SRs bjällerklang på datorn för o få lite. Pappa som skickade länken till mig! Åh, vad jag önskade att vi var hemma o blev trötta på julstämmningen istället! ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0