6 dagar kvar...

guud, vad jag tjötar! men det e ju självfallet det enda jag tänker på just nu! Vi ska åka hem!!! Till härliga sommarsverige och vår underbara familj och goaste vännerna!!!! Jag o dottern min! Visst kommer vi sakna mannen vår, men det är nog värre för honom som är kvar här helt själv! Både hans föräldrar och hans syskon åker ju me! Sen kommer 4 veckor efter! Då blir vi lyckligast i världen! Att ha alla våra närmaste tillsammans på ett ställe händer ju inte varje dag precis!!!

Varit i en park och kravlat runt i löven med de svenska barnen idag! Solen sken men ack så kallt det var för oss mammor! Barnen verkade inte bry sig då de höll sig varma av att aldrig sitta still! :)
Men två av mammorna hade med sig kaffetermos och fikabröd så vi överlevde ;)
Sen fick jag och Stephen en bröllopspresent av dem och ett fint kort! Mycket trevlig överraskning!!!
På lördag ska vi fira Sveriges nationaldag nere i hamnen på svenska puben "Barabra"! :) Vi har ingen barnvakt så jag kanske drar ner själv. Två andra mammor skulle oxå ner själva så jag kunde åka me dem. Skall bli mycket skoj då man inte är ute på stohej var och varannan dag längre ;)

Steve har åkt till Wellington imorse så jag o Mili är ensamma hemma i 3 dagar. Men det ska vi väl klara! Emilia började säga daddy daddy daddy efter nyheterna vid 18.00 då han alltid kommer hem då. Så då tyckte jag lite synd om henne att han inte kom...Men sen somnade hon ganska fort ändå. Hon måste ju vara trött nu när hon springer omkring hela dagarna. OH, ni fattar inte hur söt hon är när hon staplar omkring som värsta fyllegubben! Det är ren lycka det!

natti!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Jag förstår att du längtar hem! (Och snart är du en gift kvinna och allt ;-))

Jo helgen var helt underbar, så som svensk sommar ska vara.

Ja dem växer de små liven, kan inte fatta hur står mili blivit, kikar ofta in men e dålig på att lämna kommentarer, måste bättra mig!

2009-06-04 @ 21:37:29
URL: http://lillielarssons.blogg.se/
Postat av: Carisma95

SommarSverige? Det tror du? ;-)

Du skulle varit här för en vecka sen, DÅ var det underbart härligt och varmt!



Fast det är klart, jag kanske misstolkar dig? Det är kanske duggregn och snålblåst du syftade på med "svensk sommar"? ;-)

2009-06-05 @ 06:27:24
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: malin

hej på er!!

tänk snart är ni här, så mysigt.

vi har en liten"fyllegumma" här med, hon börjad gå på morsdag, hon hade sparat på det tror jag ;)

Ses snart/ Kram Malin

2009-06-05 @ 21:32:32
Postat av: fia

jadu, regn på midsommar är ju precis så det ska vara! :D Riktig svensk sommar!!! Men guu så härligt ändå!!!

2009-06-06 @ 08:00:00
Postat av: fia

Åh, går lilla Svea me! Härligt då kan de springa runt tillsammans nästa vecka!!! Najs!!!

2009-06-06 @ 08:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0