hurra för Sverige!!!

Ikväll ska jag ner till stan och fira Sveriges nationaldag med svenska föreningen! Ensam!! a, eller ja...utan Steve o Mili!!! Känner ju endel av mammorna från mammagruppen men långt ifrån så att man känner sig trygg. aja, det ordnar sig nog. Nu ska vi bara fixa så att Steve kommer hem i tid så vi kan avlösa varann. Eller så får jag åka upp med Mili till Chris och Jean. Ska nog höra efter så slipper Steve stressa hem. Han landar 18.00 och 18.30 kommer en tjej och hämtar upp mig...
Nä, nu måste jag nog gå och väcka Emilia som sovit i 3 timmar? jisses!!! Hoppas hon sover ikväll nu! :-)
Hejhej!
Ha en fin svenska flaggans dag!!! Det ska jag ha! :-)
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0