hot again!

hey alla.
Nu är det helt plötsligt sommar här igen! Jisses! Kan de inte bestämma sig??? Strålande sol och sisådär 25 grader. Men jag som ville ha höst nu nästan!!! Det var ju så mysigt! ;-)  Vet att ni där hemma inte kan förstå mig i detta ärende...Men nu e jag trött på värmen! Svettas ju ihjäl om dagarna! :-)

Igår hade vi en såndär "vaken-dag" tydligen. Emilia tyckte iaf det, då hon sov endast 20 min på heela dagen! Vanligtvis sover hon 1,5h+1,5h! Men nej igår var det mycket roligare att ställa sig upp i spjälsängen och slå på väggarna! Och skratta! :-D Ja, det var inte lätt att hålla sig när man försökte tala om för henne att det var sovdags inte bongo-dags! :-D 
hehehe

Vi var och träffade de svenska mammorna och barnen idag! Mycket trevligt som vanligt! I och med att man är i liknande situationer har man massvis att tjöta om förutom barnen. Men barnen står ju definitivt i centrum! Emilia stjäl showen med sitt knasiga skratt och hennes galna leende! Alla skrattar åt clownen Mili! :-) Hon e min älsklings pajjas!
Och så var hos hos kusinen på eftermiddagen. Även hon påpekade hur rolig Emilia var! "Amelia's very funny!" sa hon om och om igen! hehehe
Ikväll blev det heta räkor i currysås och grönsaker! Fan, va gott det blev! Fan, va jag e bra! hahaha
Nu skall det jäklar i mig mysas me ett glas rödtjut! Det e vi värda!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0