Bildbevis

ja, här har ni beviset!   o så har hon på sig sin fina Kiwi/swe tröjan. (det är en Kiwifågel på baksidan och en älg på framsidan)



Utmaning från mina lovely tärnor!
 
3 saker du kanske inte visste om mig...:) 

Tre jobb jag haft/har i mitt liv
 
1. systembolagsupptryckare ;)
2. au-pair
3. slav på olearys under fotbolls VM 
 
Tre platser där jag har bott.
 
1. Killarney, Irland
2. Gran Canaria
3. Rhodos

Tre serier jag gillar att se på TV.

1. NZ top model
2. Shorland street (typ NZ skilda världar eller nåt)
3. Greys anathomy
 
Tre favoriträtter

1. Spagetti Bolognese
2. Pizza
3. Lasagne 

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu

1. Hemma hos mamma o pappa
2. Hemma hos mina kära vänner o fika
3. Fiji

Tre ställen jag besökt:
1. Mexico
2. Thailand
3. Australien

Kommentarer
Postat av: Louize

Åh. Titta så duktig hon är :-)

2009-03-30 @ 11:56:53
URL: http://louize.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0