Emilia pratar!!!

ja, nu pratar hon allt! de första orden är "va e de?" Det är det första hon säger när jag tar upp henne ur spjälsängen! o så pekar hon på olika saker. Sen upprepas detta starkt under dagen o det är såååå sött! När vi var o handlade idag skrek hon det högt om o om igen o pekade på folk! :) Alla skrattade så klart o log mot min underbara lilla tjej!
De första gångerna hon sa det tänkte jag att det måse ju vara en tillfällighet att det låter som hon frågar vad det är. Men efter ett par dagar är jag nu säker! Hon säger " vad e de?"!!! Hahaha! MIn dotter är ett geni! ;)

STOOORT grattis till lillebror Pelle och kusin Malin som fyller 23/22 år idag!!! Sicka yngdomar!!! ;)

Steve är iväg på svenska kurs idag igen, så jag passade på o ringa min kära gudmor för en pratstund! Hon e gov hon! Sen har jag fått springa in o gosa me lillan då hon har lite mardrömmar verkar det som. Vaknar o gallskriker men sover lixom fortf..somnar om så fort jag kommer in o kramar om henne iaf! Så hon verkar ju inte ha ont eller så. Hennes ena framtand där uppe är påväg att komma ut o kan vara boven i dramat! Hoppas hon sover för natten nu!

Såhär gla är Mili i moster Saras hörlurar!
gillar sina hörlurar


Kommentarer
Postat av: malin

va jag längtar tills jag får höra henne tjöta, då kan de tjöta ikapp.

kram på er

2009-05-07 @ 14:06:45
Postat av: Carisma95

Vilken fantastiskt, rolig bild! :-D

2009-05-08 @ 21:19:30
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Jonna

men hur söt e hon!!

jag har numera lösen till min blogg men maila mig så får du tebax lösen om du vill:)

jonna[email protected]

puss!

2009-05-09 @ 10:29:00
URL: http://jonnagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0