stressad!!!

Vet inte varför jag är stressad, men jag är...
Visst jag ska gifta mig om 9 veckor...åka hem till Sverige om 5 veckor och flytta om 4... Så visst är det mycket som händer nu, men det mesta är ju under kontroll...Så jag borde ju vara coool lugn. Men det kanske helt enkelt är så att jag är nervös? ;)  Och det är ju mycket som ska fixas innan dess...
min to-do-list...
*skicka iväg visa ansökan
*skicka iväg vigselpappren
*fixa tänderna o pengar att betala dem me :(
*Se till att alla långväga gäster har boende o tåg till bröllopet
*Köpa lite presenter till nära o kära i swe
*Packa
*Flyttstäda(usch!)
*planera, planera, planera!!!

hehe
Där ser ni mitt liv de närmsta månaderna! Åhhh, vad jag längtar tills vi sätter våra fötter på svensk mark och får krama om vår älskade familj i Köpenhamn! Ni fattar inte hur mycket jag längtar!!!! Eller jo, kanske, ni längtar kanske lite ni me ;)
Vi kommer ha den underbaraste sommar någonsin!!!

Nähä, nu ska jag kolla Hells kitchen finalen! Ses snaaaaaart! pösssssss
Rufsig i håret ;) ruffsig i håret...hihi


Kommentarer
Postat av: malin

Är det nåt jag kan göra åt dig här ifrån sverige??

Kram Malin

2009-05-06 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0