Babyshower!



hejhej
idag har jag o emilia varit på steves kusins babyshower! Jag hade inte tänkt ta me mili för hon kommer bara stjäla all uppmärksamhet med sina tricks tänkte jag. men steve sa att hans kusiner så gärna ville träffa henne så hon kom med. o visst hade jag så rätt så rätt. där stojjade hon runt i mitten av rummet under paketöppningen som värsta entertainern :) alla tyckte hon var sååå "adorable" o visst är man stolt över sitt lilla solsken, men nu var det ju faktiskt inte hennes dag :) Stackars Katie (kusinen) satt där i skymundan. eller nä, riktigt så hemskt var det ju inte. Katie satt ju även hon o beundrade emilias busiga leende och konstiga skrik. "no" och "woooow" var favoriterna idag.

steve har vart ledig hela helgen så vi har njutit av det jag o emilia. men nu är det söndag kväll o imon ska han jobba igen. suurt, hade vart så mycket bättre om man slapp jobb o sånt trisst. fast steve tycker om sitt jobb så han sa tom att han såg fram emot sin jobbvecka. han har massa planer o nya idder att ta upp med sina chefer, så han e helt uppspelt. vi ska bli rika!, säger han med sin vanliga entuasm! :D Han e go mannen min!
nån gång ska jag oxå ha ett jobb som jag tycker om! nån gång i framtiden! ;)
nähä, nu ska vi soooova.
sommartid här nu förresten. en timme frmåt, så är vi 11timmar före er därhemma. om nån känner för o ringa! :)
Pösssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0