fia 27 år!

tjena!
Idag e det min födelsedag! Hipp hipp hurra! :)
Dagen började fantastiskt me världens sötaste dotter som vaknade o vill komma in o gratta tiiiidigt! (kl 04) Så mamma tog in henne i deras säng o tänkte att hon skulle somna om där. Ha! NIx, där låg hon o petade mamma i ögonen o virkade me hennes hår o grejjer! SÅ ingen mer sömn, men det gjorde inget då jag e van att gå utan sömn nuförtiden. Jag e ju mamma! ;)
Så vid halv sju tyckte vi att även pappa kunde vakna så vi slog på tv:n o gick o hämtade oss kaffe/mjölk. Sen ringde min kära mormor o grattade o sen mina älskade föräldrar o så farmor!
Emilia sjöng "happy birthday to you" flera gånger om för mig o hurrade för fullt. Sen hjälpte hon mig o öppna paken som mina nära o kära skickat från Sverige! TACK ännu en gång för alla fina saker o pengarna till nya kläder! Så underbara ni är!
Min kära make lagade en full english breakfast till oss alla tre (emilia älskar scramble eggs) o sen stack han iväg till jobbet. Han diskade förstås innan han drog ;) För idag har han lovat att göra alla de där sakerna som jag gnäller på honom om. Typ plocka undan efter sig, inte lämna toasitsen uppe, sätta på locket på tandkrämstuben, ja ni vet de där saker karlar inte riktigt vet hur man gör ;)

Sen bar det iaf av till parken för att möta svenska mammor o barn. Emilia älskar lekparker o ser sig inte om efter mamma alls. Bara om hon vill gunga förstås, då behöver hon ju mig ;) De leker så himla bra ihop de svenska barnen så det e jättekul! O vi mammor kommer bra överens oxå. En har precis fått barn o en annan ska ha en månad efter mig så vi har ju massa o tjata om kan ni förstå :)

Nähä, nu får jag nog gå in o väcka Emilia för kl e 16.00 o hon kommer nog inte somna ikväll annars...Hmm, hon verkar ha vänt på dygnet! Kankse förbereder hon sig för bebis ankommande..? ;)

Ikväll ska vi till Steves föräldrar o käka fläskfile! YUM!
Kraaaaaaaam på er!
 o just det, köpt ny kamera nu, så nu kommer det börja fotas igen, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ett STORT grattis från oss alla här på Tallåsgatan 16!! Massa kramar till dig, pussa mili från oss oxå

2010-04-29 @ 09:44:23
Postat av: fia

tack söta ni! måste ju ringas nån dag snart!! ska ta tag i det! miss u!

2010-04-29 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0