Faster igen!

Har gått o blivit faster för tredje gången! Min kära svägerska födde en liten flicka vid namn Hayley i eftermiddags! Längtar tills imon då jag får åka o träffa den lilla!

Annars har jag tagit tag i gravidkilona nu äntligen. Var ute o sprang tre ggr förra veckan o skippar sötsakerna. Supersvårt ibland, speciellt på kvällarna. Men då har jag gjort hemmagjorda nyttiga Muesly bars som jag kan knapra på! Fiffigt va!? :)
Så nu jäklar ska jag bli fit igen! Eller ja, vill iaf inte ha 10kg övervikt o släpa runt på!
Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Heja dig!

Jag har lyckats bli av med 5 kg men kämpar på med de sista 4 som jag vill tappa...hur jäkla svårt kan det va? Mycket visade det sig ;-)

Vi får se? Beach 2011 kanske haha.

Kram

2010-08-19 @ 15:50:02
Postat av: Fia

Duktig du e! Peppar mig! Vill med! Men

nsålänge verkar det som jag byggt muskler eller nåt, för vågen står stilla. Jag som vart så duktig på o motionera... :(

2010-08-29 @ 03:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0