förkylning på G igen!!!

blä!!! hatar förkylningar!!! Nu e det en jäkel på G igen! Känner det i näsan, Sticker o rinner! Aja, bara inte tjejerna får den oxå! Håller tummarna!
Imon ska vi på Lucia firande med svenska föreningen. Det ska bli skoj o mums! Alla bakar något o tar med. O så dricks det glögg! Yum! Vet att det är lite knäppt o fira Lucia i augusti, men det är nån kuse som bestämt att det ska vara så iom att vi har vinter här nu o det är sommar 13 december. Hmm...aja.
Förra året bakade jag pepparkakor o tog med. Men imon ska jag bara ha med mig chockladbollar. Lite latare iår ;) Vet inte vad flickorna ska ha på sig. Emilia får nog ha pepparkakspyjamasen på sig o Lisen får va tärna. :)

Nähä, nu ska jag sätta igång med middagen när båda tjejerna sover. Så kan jag leka med dem sen när de vaknar. Emilia vill kolla på "dvdv" som hon kallar det, men vill hellre att hon leker med mig i eftermiddag. Blir lite mycket TV nu när det e regnigt.
KOM NU SOLEN!!!

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0