Helg igen?

Hallo
jisses vad tiden flyger fram!!! det e ju fasen fredag igen! Lisen är 3 månader nästa vecka! Herregud! Var finns pausknappen???
I veckan har jag fortsatt att ignorera min förkylning o den hänger envist kvar. Inget farligt, men irriterande!
Men nu är våren iaf på god väg. Fåglarna kvittrar för fullt och solen värmer om dagarna!
Utgången förra helgen blev lyckad! Vi skrattade så vi fick ont i magarna! Tjejerna sov gott hemma hos pappa Steve o Lisen vaknade inte förrän halv fyra o ville ha mat. Nästa gång värmer han nog mjölken kan jag tänka ;)
Lisen har flyttat in till eget rum o den stora spjälsängen. Det verkar hon gilla då hon sover jättebra. Vaknar bara en gång ibland. Inte illa! Hon är en liten pratkvarn, berättar långa historier för mig o skrattar som bara den. Sötis!
Emilia är urgo som vanligt. Pratar mycket hon med o använder nya ord o meningar hela tiden. Förvånar mig ofta! Hon är språkbegåvad sa Plunket (BVC)tanten. Daaa!!  hon kan ju redan engelska! ;) :D
I eftermiddag var vi iväg hos en av kaffegruppspolarna o drack glögg! nix, inte den svenska utan hon e kiwi. Jepp, Mulled Wine kallar de det här. Men inte alls så gott som hemma. I jul säger jag bara!
Steve är på Awards dinner me jobbet. Han ska presentera vilken av hans simskolor vinner Årets simskola o det är över 200 pers där. Han e liiiite nervös. Hehe, kan se honom framför mig! Så söt! :)
Själv ska jag se Juno o käka popcorn nu! 
hejhej! 


Mili gillar taco.




Mili monkey!



Lisilulu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0