Go Allblacks!!!

See full size image

Sitter o kollar All Blacks(nz) mot Sydafrika. De är de bästa lagen i världen o sist de spela vann All Blacks! Yeay!!! Har blivit lite utav ett fan sen jag var o såg dem spela i Edinburgh i rugby VM. Rugby är en skitkul sport att titta på tycker jag. Min mans pojkvän är här oxå. Paul. Hans bästa polare iaf. De umgås så mycket att jag börjat kalla honom hans pojkvän för o retas lite ;)
Båda tjejerna krånglade lite vid läggdags men nu sover de sött. Hoppas det blir en lugn natt nu. Hade en jobbig natt igår då Steve var iväg över natten i Whangarei o jag var själv hemma med en fökyld o trotsig 2åring o en klarvaken 2månaders. Efter en timmas skrik satt jag tillslut med Emilia i knät och Lisen i babysittern (som jag fick gunga med foten så hon inte blev ledsen hon oxå) Kände mig rätt duktig som inte bröt ihop utan klarade av dem båda själv. Fast visst hade det varit skönt o ha haft Steve hemma just den kvällen. ;)
Emilia snorade inte lika mycket idag så idag tog Steve med henne på en busstur. Hon har tjatat om att hon vill åka buss så nu har hon fått göra det. O så hade de besökt en godisaffär som sålde hör o häpna, DAJM!!! Mmm! Hon sken som en sol när de kom hem sen! Med en klubba i munnen! Innan middagsdags! Jippie tänkte jag, nu kommer hon ju inte äta nån middag. Men ger man henne bara potatismos så går det alltid ner. O så ärtor. Det gillar hon! :D
Sen drog Steve iväg o hämta kinamat till oss. Det e gott, men inte alls som kinamaten hemma i Sverige. Hmm... Det ska vara svensk kinamat o svenska turkpizzor! Hahaha!

nähä, nu e andra halvlek igång. C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0