feber...


Varför ska Mili alltid bli sjuk när Steve är iväg på jobb? Han e i Wellington på konferens i två dagar. Kommer inte hem förrän sent ikväll. Det gick väl bra o natta båda barnen själv antar jag. Lite gnäll blev det kanske men jag överlevde ;) Men sen vaknade Emilia runt elva o grät o grät. Skållhet. Så det fick bli panodil o sova inne hos mamma o Lisen. Självklart väckte de små liven varandra hela natten, men man e ju van vid sömnlöshet redan. :) Mili har fortf feber idag så vi har en innedag även fast det e strålande sol ute o skulle vart underbart att gå till parken. Men det e himlans kallt så inte värt om mili inte e bra. Hon sitter framför brasan o kollar på Toy Story nu. :D
Lisen sussar sött i sin vagga och jag håller på o kokar grönskakssoppa till oss.

I helgen var vi hos svärisarna på lördagen och söndagen var vi på Steves kusins 40års partaj! Hans kusin bor i Los Angeles och kom bara över hit för o fira ihop med familjen. Har inte träffat honom o hans familj innan så det var jättekul! O supergod mat och vin oxå! :) O emilia charmade alla med sina galna upptåg. Hon var helt hypad av all chockadtårta hon tiggt till sig av alla. Sprang runt som en vilding. Se så söt hon var på festen. Mamma tycker det e så kul o pilla i håret på henne ;)

Emilia på 40årsfesten i söndags. I söta klänningen från farmor Gerd.


Jag o Mili i parken i fredags

Kommentarer
Postat av: Lillie

så stor hon har blivit! Aaaa, skulle också vilja sätta upp Sarahs hår mer men hon drar bara bort snoddarna.

Alltså tre döttrar men jag har ändå inte fått pyssla med frisyrer så mycket som jag trodde jag skulle få göra ;-)

2010-07-18 @ 18:07:02
Postat av: Fia

hihi, vad snopet!

mitt knep är o sätta på tecknat på TV;n en stund. Då sitter Emilia still som... Zombie varning! :)

Sen glömmer hon att hon har snoddar i håret. Iaf en stund ;)

2010-07-21 @ 10:23:20
Postat av: Lillie

Har försökt med alla medel :-(

mina är så envisa...fasen där brås dem nog på mig ;-)

2010-07-22 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0