Emilia 2 år!

Nu e hon hela 2år min lilla söta unge! I torsdags fyllde hon o vi spenderade dagen me svenska mamma gruppen i en lekpark i solen. Sen bar det av till Mc Donald för lunch. Eller "old Mc Donalds farm, Iiaiao" som Mili kallar det :D
Men det e inte maten hon e ute efter utan deras roliga lekrum med rutchbanor o tunnlar.
Jag o Steve köpte ett mini bord o stolar till henne i födelsedags present o hon älskar dem. Sitter där hela tiden o o säger olika personer som ska sitta på den andra stolen.
Idag har vi haft party för henne o det har vart full rulle hela dagen. Emilia har haft hur kul som hellst o har gått på "sugar rush" hela dagen. Hon blev superglad för Pippitårtan mamma hade gjort till henne o när vi inte tittade hade hon klättrat upp på bordet o fingrade i sig glasyren :) Men mamma blev inte arg, det var ju trots allt hennes tårta.
Dagen avslutades med Skype med mormor o morfar o då var dagen fulländad! Det var en jättenöjd liten 2åring vi la för natten något senare än vanligt :)

Jag har fortfarande tvåbarsn chock, men jag har märkt att det blir bättre när jag e bland folk. Så nu blir det till o hitta på grejjer hela tiden. Iaf åka hemifrån en gång om dagen. Hemma blir jag NUTS. O hemma sover Lisen typ ingenting. Hon sover bättre när vi e iväg. I vagn eller bilbarnstol. Så varför inte uttnyttja det.
nähä, nu går ögonen i kors på mig, kalasdagen börjar göra sin rätt. Klockan e 21 o jag skäms inte för o säga att jag nu lägger mig för natten ;) Vet ju att en hungrig bebis väcker mig igen om en sisådär 2 timmar o sen igen efter 2 osv :)

Hälsa grattis till Vickan o Daniel från mig. HOppas de får ett fint bröllop ;)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lillie

STORT GRATTIS (lite i efterskott) till stora tjejen :-)

2010-06-20 @ 20:59:46
Postat av: Jenny PennyLain

Grattis din största sötnos :-*



Hoppas att allt ordnar sig med sömnproblem snart. Tänkte på dig när jag stod lystringställ vid slottet i lördags. Tänkte du hade kunnat stå på andra sidan med min pluton.



Miss U!!



Massa kramar

2010-06-21 @ 13:44:06
Postat av: Fia

Cooolt att du var delaktig i bröllopet Jenny!!! japp, skulle jag gjort!

Tack för grattisen hälsar Emilia!

Ska lägga in bilder snart! Lovar! :)

2010-06-21 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0