lunginflammation :(

Hemkommen från ett fantastiskt bröllop ute på Waiheke o mår pyton! Har mått pyton hela helgen. Men det var lixom bara o bita ihop o käka panodil. Ville ju inte missa bröllopet o sen var vi ju fast ute på ön. Men feber o ont i både bihålor o bröstkorgen hade jag. Så när vi kom hem igår drog jag iväg till läkarn när ungarna lagt sig. Så lunginflammation var nya domen. Så en ny kur antibiotika o lite bättre värktabletter. Fick sova lite bättre igår natt o idag har jag defintivt mått lite bättre. Men gör fortfarande ganska ont i bröstet när jag andas. Hoppas jag kan sova inatt oxå så man kanske vaknar frisk imon? Hoppas kan man ju alltid. Har ju vart sjuk ett tag nu...
aja, inget roligt att rapportera ju. Men något positivt är ju att flickorna o mannen mår bra iaf! Hoppas de slipper undan mer förkylningar nu! 
Har nog ett par bilder i kameran från bröllopet men var inte på fotahumör som ni nog kan förstå... Får kolla p lägga in en annan dag. Nu är det dags för sängen! 
hejhej! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig, sötaste du! Igår satt jag o svea o kollade på klippet när mili dansar, svea tyckte det var toppen så det blev ett antal gånger. Puss från oss alla

2010-10-18 @ 17:53:22
Postat av: Lollo & barnen

Stackars Fia! Stor krya-på-dig-kram från oss!

2010-10-18 @ 20:30:23
Postat av: Anonym

Tack, tack! Mår mycket bättre nu! Äntligen!!

Kram!



Söta lilla Svea! De två kommer ha så kul ihop i jul!

2010-10-20 @ 09:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0