söta lilla troll!

Idag sitter Emilia i badet o leker att hon är polis o skjuter Lisen. Jag säger; SÅ får du väl inte göra, Lisen är ju snäll o har väl inte gjort något dumt. Jo, hon skrek innan så du körde av vägen. Hahaha! Lite missförstånd... Emilia skrek när hon tappade sina kex i bilen o då sa jag åt henne att man inte fick skrika i bilen för då kanske mamma kör av vägen. O vid ett senare tillfälle ber hon mig köra fortare o då säger jag att det får man inte för då kommer poliser o tar en. Att skjuta vet jag inte vart hon fått det ifrån...
Snacka om att hennes lilla hjärna jobbar för fullt!
Mitt söta lilla troll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, de är väl för söta de där små!! Ja, tänk vad hennes hjärna arbetar - så mkt som ska in där innan hon blir lika klok som sin mamma o moster:)



Skitfint hus ju - håller tummarna!



Här hemma har våren kommit äntligen:) Jag o Algot sitter o myser lite innan vi ska ut o gå en promenad. Marcus ligger o vilar lite inför sitt nattpass. Har bakat bullar o gjort god fisk o mos till middag idag o Algot har sovit massor o skönt. Ibland är livet liksom lite extra bra:)



Skynda fixa iordning Skype nu så vi kan "ses"!

Kramelikram från Sara & Algot

2011-04-10 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0