STORT TACK till er alla!




Har vart väldigt dålig på att blogga nu när vi vart hemma i Svearike, men nu åker vi ju igen o jag lovar att uppdatera lite oftare...

Det har vart en väldigt känslosam vecka då min älskade farmor hamnat på sjukan o vi inte riktigt vetat om vi kommer iväg eller ej... Inte kul o åka då... Håller alla tummar o tår på att hon tillfrisknar snart! Hon e min idol min gamla farmor! Supergo o snäll som bamse! 
Min gamla mormor e oxå underbar, som har suttit barnvakt o gett oss fina virkade dukar o grejjer! Sån tur man har som har två helt fantastiska kvinnor som förebilder! Saknar er oerhört när vi inte e tillsammans, men snart så!
Inom loppet av två år har vi nästan säkert flyttat hem! Jag kan nästan lova! Nu ska hårdhandskarna på när jag kommer hem. O planeras för hemflytt på hög nivå! ;) 
Har ju blivit erbjuden en del jobb av mina kära söta vänner, så hoppas väl på att iaf en av dem håller i erbjudandet tlls jag kommer hem... *hint, hint* 

Packats har det gjort o nu sitter vi här med ett glas rosévin jag o mammsingen. Barnen sussar sött med sina nya fårskinnsnallar. Inget anande om den långa resan vi har framför oss imorgon. 41 timmars resande från dörr till dörr. 24timmar i luften. Nice med två små busungar som har miljoner myror i brallorna. Wish us luck! :D

STORT TACK till er alla som gjort vår vistelse i Svearike helt fantastisk! Älskar er! Saknar er redan! 
Tusen kramar!
Fia med knuffisar 


Kommentarer
Postat av: Becca

Saknar er redan! Hoppas flyget gick bra. Fia du är en Kickass mamma till dina barn :)



Love u darlin xxxxxx

2011-02-15 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0