9 dagar kvar!!!

heeeej! Steve fixade så jag fick tillbak mina svenska bokstäver!!!! Gött! Nu kan jag skriva mitt favoritord igen! GÖTT!!! hehe
Endast 9 dagar kvar nu!!! Jädrar vad tiden flyger rent ut sagt! O snart är det vi som ska göra det! Flyga! 12+13+2 timmar närmare bestämt! jepp, det är precis så lång tid det tar att flyga runt halva jordklotet! Jobbigt, men överkomligt! OCH definitivt värt varenda minut! Jag ser fram emot denna resa så otroligt mycket!!! Jag saknar mina föräldrar så jäkla mycket!!! och mina syskon!!! och mina vänner!!! Åh, vad vi ska ha mys när vi kommer hem!!! Grilla, bada, tjöta, parta, och fira!!!
Många !!! blir det! Men det är så jag känner just nu! Jag är !!! just nu!!! ;)

Idag har vi träffat "kaffegruppen" och fikat pikelettes me grädde o sylt! Ajajaj, men kunde ju inte tacka nej då värdninnan hade gjort så många och inte många mammor dök upp... Får la ta en sväng me vagnen imon så e ju det förbrukat :)
Sen åkte vi och hämtade Nella, Emilias farmor, så satt hon barnvakt medan jag sprang runt i affärer. Fixa, fixa, fixa!! :)
Till middag blev det rosmarin marinerade lamm kotletter och ungstekta grönsaker me pumpa. Mmm!! Yum! Gott blev det!
Nu sitter vi och jassar framför TV.n och knaprar mörk choklad! Mår rätt gött nu faktiskt! :D
Snart, snart, snart!!!
Pösssssss!!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Det blir rätt intensiv vistelse kan jag tänka mig. Får du inte prestationsångest över att du inte hinner träffa alla du vill träffa/tillbringa så mycket tid du vill med alla..?

2009-06-03 @ 06:05:47
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: fia

jepp, väldigt intensiv! visst kommer jag ha ångest över att man inte hunnit träffa alla, eller tillräckligt, men det går inte komma ifrån tyvärr! man får göra så gott man kan! :-)

2009-06-04 @ 03:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0