choklad i stora mängder!

jädrar vad jag har ätit chocklad idag! har ljutit chocklad hjärtan till bröllopsfetsen och det har hänt att jag vart tvungen o provsmaka lite då och då ju ;) Känner mig som en dålig brud-to-be som säkerligen hinner med o gå upp de fem kilona innan bröllopet! De som jag kämpat Så med o gå ner... Aja, shit the same, min klänning e rymlig! :D
planerna går framåt sakta men säkert. Bordsplacering e nog klar, måste bara godkänna den hos syster toastmaster! ;) Sen gav kusin Vicke mig tipset om att istället för paraplyer skaffa regn ponchos åt gästerna iaf det regnar. Nu är bara frågan om var man får tag i billiga såna... Helst på öppetköt, så man kan lämna tillbaka dem om det e sol :D Tips någon?
Sen e det ringköp på torsdag, borde nog ta tag i det iaf ;)
Frissan på måndag.
ja, massa kvar o fixa me. Men jag använder det av syster yster numera hatade uttrycket "Det ordnar sig!" ännu en gång ;)
Solen skiner och jag fikar me nära o kära fem gånger per dag! :D hahaha
Loving every minute of it!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Låter härligt. Bröllop och choklad. Kan det bli bättre? :-)

2009-06-25 @ 06:31:48
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0