shopping galna!

Glada tjejen--->



Hejhej!
Nu har vi vart helt shoppinggalna! Vi har nu köpt ny TV till vardags rummet o så fick man en på köpet till sovrummet. Så nu har även vi joinat platt-tv generationen! :)
Sen behövde vi verkligen en byrå för vår garderob e inte tillräckligt stor för våra kläder. O så nattduksbord i samma märke. Skiiiit snyggt o nu äntligen slipper vi ha alla kläder på golvet ;) hehe, kan ju skylla på det iaf..
O så hittade vi en assnygg Tv bänk o ha tv:n på oxå! Kanoners!
Så liiiite shopping galna kan man säga att vi vart! men men, det händer inte ofta!

I morse skype:ade vi med älskade ni familjen där hemma! Det gjorde vår dag! Underbart o se er alla! Det måste vi göra ofta nu när vi äntligen fått tummen ur o skaffat Skype! :) Härligt o gratis! ;)

Igårkväll var familjen Peterson här på grillkväll. Mys! Vi firade att Helen, Steves mor, äntligen fått komma hem från sjukan. Hon vart inlagd i två veckor pågrund av en hemsk infektion i hennes tumme/hand. Men nu verkar det se ljusare ut! Gött!
Jag hade gjort marinerade grillspett o potatissallad som blev mycket uppskattat. Mmm! Sen smaskade vi cheesecake o glass efteråt!

Imorse hann jag oxå med ett besök till frissan! Tre timmar var jag borta. Slingor o klipp. Man kan tro att det skulle vara rena semestern för en mamma att komma ifrån o sitta o läsa skvallertidningar så länge. Men inte för mig. Jag hatar verkligen att gå till frisören. Tycker det e jobbigt att sitta o småprata me nån jag inte känner så länge o så e det obekvämt o tidsdödande. Skulle mycket hellre ha varit hemma o lekt me Emilia i morse. Men men vill man bli fin får man lyda pin...
Ska se om jag lägger in nån bild på hur jag ser ut nu ... funderar.. :)

Nähä, nu ska jag läsa vidare i spännande boken "flickan som lekte me elden". Mamma förresten, tjejerna i svenska föreningen hade redan första filmen, men om ovanstående kommer ut så önskar jag mig gärna den istället! :)
Love You And Leave you!
xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Bild på nya frisyren tack! ;-)

2009-11-14 @ 13:26:30
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0