halsont oxå

ja tjena, varför inte lite halsont på kuppen!? O så tappa en lagning e ju inte heller fel? nä, jävlas med mig bara! gör det! ;-)
Nä, nu känner jag mig som en riktig gnälltant!
Men nu vill jag hellst att lillan stannar i magen ett tag till, så jag hinner bli frisk innan!
Usch o fy för o va förkyld! Men det var nog på tiden oxå, har inte vart förkyld på över ett halvår! Det får man väl vara nöjd med! Inte som hemma där man e förkyld varannan vecka typ.
Nu ska vi iväg o handla veckans mat igen. Visst går veckorna fort iaf. Swish, fast man mår piss. hmm, hur går det till eg?
hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Fia! Skickar en styrke-kram, HÄÄÄÄÄÄRRRRR!



love

2010-04-27 @ 17:32:23
Postat av: Becca

Från mig va det ju från :) hahaha

2010-04-27 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0